Велика донација компаније ДМ дрогерие маркт, омогућила је да оброци у Народним кухињама Црвеног крста Србије буду богатији захваљујући артиклима хране набављеним из ове донације. Наиме, у кампањи Гивинг Фридаy коју је дм традиционално спровео прошле јесени, прикупљено је 3,5 милиона динара који су намењени за набавку хране која је сада припремљена кроз оброке или је подељена корисницима народних кухиња широм земље.
Донација је распоређена на Народне кухиње у 61 средини које у њима броје укупно 27.172 корисника широм Србије. Међу њима је и наша Народна кухиња у Нишу, чији ће корисници добити јабуке које се деле приликом дистрибуције оброка Из компаније дм истичу да су поносни на ову сада већ традиционалну акцију у оквиру које донирају пет одсто промета у хуманитарне сврхе.
Компанија спроводи кампању Гивинг Фридаy на нивоу целе дм Групе под слоганом„Гивинг ис тхе неw блацк“, када уместо понуде попуста и акција на Црни петак донира пет одсто промета у хуманитарне сврхе. Ова јединствена иницијатива покренута је 2019. године, када је дрогеријски ланац донирао 3 милиона динара Универзитетској дечијој клиници Тиршова, док је током последње две године донације прикупљене у кампањи усмерио Народним кухињама Црвеног крста Србије у укупној вредности од 6,5 милиона динара.
Црвени крст Србије отворио наменски рачун за помоћ становништву у Босни и Херцеговини које је погођено катастрофалним поплавама.
Акцији добровољног давања крви која је организована у сарадњи са Епархијом нишком одазвало се 127 људи, њих 123 дало крв. Хвала свим херојима овог града за овај хумани чин!
На дводневној акцији добровољног давања крви у Делта Планет-у одазвало се 84 људи, од тога 76 дало крв. Хвала свим даваоцима за испружену руку нечије наде!
Поводом 1.октобра Међународног дана старијих особа, учесницима који су прошли обуку у оквиру пројекта "Смањење дигиталног јаза", подељени су сертификати. Претходно су волонтери Црвеног крста Ниш Милица Нешић, Кристина Спасић и Александар Ђу…